Datatjenesten åpner en ny kanal for våre kunder – nå kan du også chatte med oss!

Vi har de siste årene lagt økende trykk rundt vårt support-apparat. Vi har dedikert egne ressurser til kundemottak, 1.linje support samt delt inn staben i tydeligere avdelinger dersom du likevel skulle ha behov for ekspertise.

Dette har vi gjort for å bedre kundeopplevelsen ytterligere. Det er viktig for oss at du som tar kontakt føler deg ivaretatt, hørt og fulgt opp i din henvendelse.

Service i førersetet.

Marius Iversen har mange kunder etter hvert stiftet bekjentskap med. Marius = Service, og det merker våre kunder. Det er ikke rent sjeldent at noen tar kontakt en ekstra gang – rett og slett for å skryte av Marius, eller noen av våre andre flotte medarbeidere. Dette gjør oss stolte!

Deres positive tilbakemeldinger betyr mye for oss og gir oss et ønske om å yte mer. Vi vet det er mange forskjellige behov der ute – derfor innfører vi en ny måte å kontakte oss på, Chat.

Chat skal leve parallelt med våre eksisterende kanaler og vil være en lettbeint og effektiv måte å komme i kontakt med oss på. Support eller forespørsler vil kunne stilles og følges opp gjennom chaten og lar ikke henvendelsen seg løses umiddelbart, er du automatisk inne i vårt service-system. Smart, ikke sant?

Når du besøker datatjenesten.no, finner du chaten helt nederst i høyre hjørne.

Marius og vi andre sitter klare for å hjelpe deg. Sjekk det ut, da vel!