
Når ting er enkelt, blir mer gjort

Lagring, deling og samarbeid i dokumenter har aldri vært enklere.
- SuperOffice er flere ganger er kåret til markedets beste CRM system
- Systemet er svært brukervennlig
- Få tilgang til kundebasen fra mobil og nettbrett
- Epostverktøy gjør det enkelt å sende ut e-post og nyhetsbrev
- Forhåndsskrevne brev- og tilbudsmaler
- Egen modul for håndtering av kundeservicesaker
- Sømløs integrasjon mot Microsoft 365 og G Suite. Det samme gjelder e-postapplikasjoner som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-posttjenere.
SuperOffice CRM brukerplaner
Alle bedrifters behov er unike, og vi jobber gjerne sammen med deg for å finne en løsning for din bedrift.
STANDARD CRM er inkludert i alle SuperOffice brukerplaner, slik at du kan koble salgs-, markedsførings- og kundeserviceaktiviteter til én enkelt kundeprofil.
Ta kontakt for pris på implementering/oppsett.
Grunnleggende
STANDARD
Inkludert i alle brukerplanera
- Kontakter
- E-post
- Segmentering
- Kalender
- Mobile CRM
- Rapporter
Markedsføreren
MARKETING
515,- pr bruker/mnd
- Kampanjestyring
- Kampanjesporing
- E-postmaler
- STANDARD brukerpakke
Salg
SALES
515,- pr bruker/mnd
- Prognoseverktøy
- Salgstrakt
- Prospectstyring
- Tilbudshåndtering
- STANDARD funksjoner
For kunden
SERVICE
515,- pr bruker/mnd
- Sakshåndtering
- Prioritering
- Eskalering
- FAQ
- STANDARD funksjoner
Full pakke
COMPLETE
620,- pr bruker/mnd
Brukerplanene:
- STANDARD
- MARKETING
- SALES
- SERVICE
Lyst til å abonnere på nyhetsbrev fra oss?
Skriv inn din e-post så skal vi oppdatere deg på siste nytt fra oss.