IT-løsninger

IT LEVERANDØR
Tekniske Konsulenter

Møteromsløsninger

Her kommer en informativ tekst om møteromsløsninger.

Mauris suscipit elit mauris, in varius metus fringilla non. Donec consectetur imperdiet felis ut faucibus. Maecenas facilisis elit justo, non viverra justo cursus at. Sed sem nulla, tristique eget eros nec, tempus laoreet tortor. Donec finibus tincidunt arcu ac venenatis. Nullam consequat nisi ac lacinia mollis. Quisque euismod blandit ante, et faucibus nibh. Pellentesque et diam ex. Aenean at porttitor augue, non interdum erat.

Office 365

Ved å benytte seg av Microsoft Office 365 sine skytjenester får man:

  • Exchange Online epost tjeneste med deling av kalender, møtebooking m.m.
  • Mobilsynkronisering, synkronisering mot mobil (Støtter de aller fleste mobiltelefoner)
  • SharePoint Online, intranett med dokumentdeling, versjonshåndtering og felles kalender.
  • Skype for Business (Videokonferanse). Delta i møter uten å måtte reise!
  • Siste versjon av Office på 5 enheter.
  • Oppetidsgaranti: 99,9 %
Office365

Office 365 er hele officepakken slik du kjenner den, bare bedre. Du har alltid tilgang til dine arbeidsdokumenter, epost og kalender. Når som helst og hvor som helst, enten det er fra mobilen, nettbrettet, eller en hvilken som helst PC. Du kan samarbeide og dele dokumenter gjennom virtuelle møter, chat eller samtaler. Alt du trenger er tilgang til internett.

office icons
timeplans

Timeregistrering

TimePlan er en ledende workforce management løsning. Programvaren er modulært designet, og sikrer at behovene til din bedrift blir tilfredsstilt slik dere ønsker – ikke mer, ikke mindre. TimePlan sikrer en effektiv og økonomisk løsning fra arbeidstidsplanlegging til tidsregistrering med en tett integrasjon til bedriftens lønnssystem.

Arbeidstidsplanlegging

Arbeidstidsplanlegging

Reduser lønnsomkostningene med effektive rutiner og god planlegging. Løsningen hjelper deg å optimere prosessene i forbindelse med medarbeidernes arbeidstid og fravær, fra planlegging til generering av lønnsgrunnlag.

Styrk arbeidsmiljøet og produktiviteten, og få bedre oversikt, samtidig som du reduserer sykefravær og øker effektiviteten.

Tidsregistrering

Registrering av faktiske arbeidstider sikrer korrekte lønnsutbetalinger, sparer tid og penger, og gir større medarbeidertilfredshet. Lønn, inkludert alle tillegg, beregnes automatisk, og overføres til lønnsystemet

Samme system kan brukes i flere land da det er integrerte språkmoduler, samt muligheter for oppsett av egne avtaler i ulike land.

HR-administrasjon

HR-administrasjon

Felles administrasjon av HR-relaterte dokumenter. Hent ut nyttige statistikker om medarbeidersammensetning, omsetningshastighet, fraværsanalyser, sykdomsprosenter med mer.

Adgang til arbeidsplaner og muligheter for vaktbytte i medarbeiderportal, samt via TimePlan sin app til iPhone og Android.

La oss vise deg TimePlan

Klikk på knappen under og fyll ut skjemaet så kontakter vi deg for en nærmere presentasjon.

timeplans

Eksempel på kunder som bruker TimePlan

CRM

SuperOffice CRM inneholder en rekke funksjoner som hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater.
Med ett enkelt klikk kan alle i bedriften får tilgang til viktig kundeinformasjon. Samtidig gir det deg full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster.

CRM-løsning med personvern i sentrum

Med skreddersydde personvernfunksjoner i SuperOffice CRM får du hjelp til å etterlever kravene i personvernforordningen (GDPR). Du viser også at du er opptatt av personvernet til kundene dine. Dermed kan dere bygge langsiktige og sterke kundeforhold basert på tillit.

CRM Graph

Når ting er enkelt, blir mer gjort

Lagring, deling og samarbeid i dokumenter har aldri vært enklere.

  • SuperOffice er flere ganger er kåret til markedets beste CRM system
  • Systemet er svært brukervennlig
  • Få tilgang til kundebasen fra mobil og nettbrett
  • Epostverktøy gjør det enkelt å sende ut e-post og nyhetsbrev
  • Forhåndsskrevne brev- og tilbudsmaler
  • Egen modul for håndtering av kundeservicesaker
  • Sømløs integrasjon mot Microsoft 365 og G Suite. Det samme gjelder e-postapplikasjoner som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-posttjenere.

SuperOffice CRM brukerplaner

Alle bedrifters behov er unike, og vi jobber gjerne sammen med deg for å finne en løsning for din bedrift.

STANDARD CRM er inkludert i alle SuperOffice brukerplaner, slik at du kan koble salgs-, markedsførings- og kundeserviceaktiviteter til én enkelt kundeprofil.

Ta kontakt for pris på implementering/oppsett.

Grunnleggende

STANDARD

Inkludert i alle brukerplanera

  • Kontakter
  • E-post
  • Segmentering
  • Kalender
  • Mobile CRM
  • Rapporter

Markedsføreren

MARKETING

515,- pr bruker/mnd

  • Kampanjestyring
  • Kampanjesporing
  • E-postmaler
  • STANDARD brukerpakke

Salg

SALES

515,- pr bruker/mnd

  • Prognoseverktøy
  • Salgstrakt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering
  • STANDARD funksjoner

For kunden

SERVICE

515,- pr bruker/mnd

  • Sakshåndtering
  • Prioritering
  • Eskalering
  • FAQ
  • STANDARD funksjoner

Full pakke

COMPLETE

620,- pr bruker/mnd

Brukerplanene:

  • STANDARD
  • MARKETING
  • SALES
  • SERVICE

Lyst til å abonnere på nyhetsbrev fra oss?

Skriv inn din e-post så skal vi oppdatere deg på siste nytt fra oss.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Snakk med Håkon

Håkon Ørum Jonassen

Håkon Ørum Jonassen

Kunde- og Markedsansvarlig


+47 907 67 940

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.