Ditt innsendte Apple-produkt har «Finn iPhone(FMiP)» aktivert.
Deaktiver «Finn iPhone» på følgende vis:
Fjern enheten fra aktuelle konto på icloud.com
– Logg inn med din Apple-ID på www.icloud.com/find
– Dersom du har flere produkter koblet til kontoen; Velg enheten som skal fjernes fra kontoen ved å klikke på «Alle enheter» øverst på siden.
– Dersom enheten er offline/frakoblet (grå prikk til venstre for enheten), trykk på «Fjern fra konto» – IKKE «Slett iPhone/iPad».
– Dersom enheten er online/tilkoblet (grønn prikk til venstre for enheten), trykk først på «Slett iPhone/iPad». Når enheten er slettet, trykk da på «Fjern fra konto».

Servicen/reparasjon fortsetter som normalt når «Finn iPhone» er deaktivert.

Dersom «Finn iPhone» ikke er deaktivert innen 7 dager, settes enheten i karantene for kassering. Etter 90 dagers karantene kasseres enheten automatisk i h.h.t. lov av 29.05.1953.

Vi ønsker å behandle din servicesak raskest mulig, derfor vennligst gi beskjed når FMiP er fjernet så unngår vi ytterligere forsinkelser på servicen din.

Takk for hjelpen.